NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 849,00 Kč
naše cena 699,00 Kč
naše cena 629,00 Kč

ZBOŽÍ V AKCI


» Jak postupovat při nákupu

Jak objednat zboží?

- vyberte si své zboží v našem internetovém obchodě, který Vás krok po kroku bude navigovat jednotlivými kroky Vaší objednávky.

- nebo napište na email svetcocek@centrum.cz

Jak zaplatit za zboží?

Zboží lze aktuálně uhradit dvěma způsoby - buď v hotovosti na dobírku (zboží hradíte až v okamžiku, kdy Vám ho předá dopravce do ruky) nebo převodem částky z Vašeho účtu na náš účet (v okamžiku, kdy je částka připsána na náš účet Vám zboží odešleme)

Výhody a nevýhody - při platbě na dobírku uhradíte částku až v okamžiku, kdy je Vám zboží doručeno, musíte však mít připravenu přesnou hotovost a tato služba Vás vyjde na 89,- Kč. Při platbě převodem hradíte za zboží, které ještě nemáte doma a zboží Vám bude odesláno v okamžiku, kdy bude částka připsána na náš účet (většinou do následujícího prac.dne, záleží na rychlosti Vaší banky). Při platbě převodem je ale veškeré poštovné ZDARMA.

Doprava zboží.

Pro zaslání zboží využíváme služeb České pošty. Zboží Vám doručí poštovní doručovatel na Vámi uvedenou adresu. Pokud zde nejste aktuálně přítomni, zanechá Vám ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky. Vaši zásilku si můžete poté nechat doručit v náhradním termínu (služba České pošty) nebo si jí můžete do 10-ti dnů vyzvednout na Vaší místní poště. Cena poštovného je uvedena v sekci "Obchodní podmínky".

Reklamace zboží.

Nejdříve nás prosím informujte o vadě na zboží na emailové adrese svetcocek@centrum.cz. Poté se Vaší reklamace ihned ujme pověřený pracovník a Vaše reklamace bude do zákonné lhůty 1 měsíce zpracována a vyřízena.

Pokud rozbalíte čočky a zjistíte mechanické poškození - zašlete nám čočku v obalu (blistru) případně uchovanou v roztoku v pouzdře plus krabičku od čoček. Čočka nesmí dorazit suchá! Taková čočka nemůže být uznána na reklamaci. Při mechanickém poškození čočky obdržíte náhradní čočku.

Pokud čočka nesedí nebo pálí v oku - zašlete nám kopii potvrzení o aplikaci zakoupených čoček Vaším kontaktologem (tzn. potvrzení o tom, že dané čočky Vám byly předepsány a smíte je tedy nosit) plus čočku v roztoku v pouzdře, tak aby nebyla suchá plus krabičku od čoček. Čočka nesmí dorazit suchá! Taková čočka nemůže být uznána na reklamaci. Obdržíte obratem náhradní čočku.

Adresa pro zaslání:

Světčoček.cz, Martin Sasko, Franze Kafky 830, Mariánské Lázně, 35301

YzVkMjQz